De DAF 95 cabine werd in samenwerking met Pegaso ontwikkeld. Logisch dus dat die beide merken er mee op de markt kwamen. Het Britse Sedon Atkinson was korte tijd van het Amerikaanse International Harvester, voordat Enasa, moeder van Pegaso het bedrijf overnam. Dat was de reden voor het ontstaan van de Sedon Atkinson Strato met de DAF/Pegaso cabine. Voor die tijd gebruikte Sedon Atkinson alleen polyester cabines van het Britse Motorpanels. Die cabines gebruikte ook FTF in die jaren. Pegaso, en daarmee dus ook Sedon Atkinson werden in 1991 overgenomen door Iveco.
In 1987 nam DAF het Britse Leyland over, waarna in het Verenigd Koninkrijk de DAF 95 een Leyland DAF badge kreeg. Eigenlijk een complete DAF, maar dan met een eigen Leyland badge omdat de Britten dat merk nog steeds koesterden. Ook Paccar broertje Kenworth gebruikte de DAF cabine op een soort oilfield truck.
Er zijn echter ook foto’s van Kamaz trucks met de DAF 95 cabine. Beide bedrijven werkten korte tijd samen in dit project, maar dat kwam niet verder dan een paar testauto’s. Van een 'Club van zes' is dan ook geen sprake, maar 6,5 mag het wel genoemd worden, zeker nu we via Bert de Vuyst de tip kregen dat ook Western Star de cabine heeft gebruikt in Australië!