De torpedo truck, die in die tijd nog zonder cabine uit de Scania fabriek kwam, werd in Duitsland stevig onder handen genomen. In die tijd bouwden carrosseriebouwers de cabine achter de neus, en daar was wel een slaapcabine uitvoering van maar die vond Hans veel te krap. Bij Kässbohrer bouwden ze in die jaren veel verhuiswagens en bussen, en voor zo'n lange slaapcabine draaiden ze hun hand niet om.
Toilet aan boord!
Het 6x2 bakwagen chassis werd voorzien van een extra lange cabine die eigenlijk gebaseerd was op een carrosserie van een bus. In het interieur was plaats voor een zithoekje met een tafel waar vier mensen konden zitten, waar wat omgeklapt kon worden tot een riant tweepersoons bed. Verder was er een soort keukentje, een wasbak en zelfs een toilet aan boord. En dat in de jaren vijftig! Achter de extra lange trekker werd een oplegger gekoppeld, want met de lengte hadden de Zweden toen ook al geen problemen. Op de foto hieronder zie je een originele Scania LS71 met een slaapcabine zoals in die tijd gebruikelijk was.