En nee, dit is dus geen nieuwe truck, maar mooi genoeg om een keer te laten zien. De standaard X-Way werd verlengd, waardoor de wielbasis toenam van 2800 mm naar 4390 mm. Voor de ombouw werd ook de vooras 19 cm naar voeren verplaatst. Vervolgens werd de cabine naar achteren verplaatst, om ruimte te maken voor de door Charles Feijts ontwikkelde Strator neus. Belangrijk daarbij is dat de hele onderkant, origineel bleef, dus ook de verplichte Front Underrun Protectie.
De truck werd gespoten door LA Spray Shop in Barnsley. De special paint is in typische Engelse stijl, met daarin verwerkt de hele geschiedenis van het bedrijf.
De fraaie Iveco torpedo wordt gebruikt voor zwaar transport, in combinatie met een Nooteboom dieplader. Dat kan, dankzij de toelating tot 150 ton voor de Iveco, goed voor STGO categorie 3 in Engeland. De Iveco is voorzien van de Cursor 13 krachtbron met 570 pk, in combinatie met de HiTronix versnellingsbak.
Overigens is het al een tijdje stil aan het Strator front. Zo hebben we nog geen Iveco S-Way gezien met een neusje, maar Charles Feijts Group kennende wordt daar vast in het geheim aan gewerkt.