De trucks werden geleverd als bakwagen of als trekker, maar sommige exemplaren kregen dus ook een aangedreven vooras. Dat is een originele DAF vooras, maar dan ondergebouwd bij Ginaf. Verder kreeg dit exemplaar een automatische versnellingsbak mee, waarschijnlijk een Allison. Veel vermogen had de truck niet. De DKS krachtbron leverde rond de 310 pk maar met zes aangedreven wielen en de koppelomvormer in de Allison maakten veel goed.
De DAF van Sarens werd voorzien van een ballastbak voor extra tractie. Aanvankelijk reed de auto in Europa, maar later werd hij verscheept naar Mexico waar Sarens ook een vestiging had. Dat duurde tot 2013 toen Sarens zich terug trok uit dat land na de moord op Jan Sarens in Acapulco. De unieke DAF werd terug gehaald naar België, waar hij bij DAF dealer Garage De Plecker-Pauwels een grondige restauratie onderging. Overigens heeft de truck de type aanduiding 3300 in de grille. Wellicht is de originele 2800 motor ooit vervangen door een 3300.