Nadat de cabine door Vlastuin Truckopbouw werd verplaatst, waardoor er een torpedotruck ontstond ging de truck naar Duitsland voor de chassis aanpassingen en de extra as. Het project viel midden in de corona tijd, waardoor de heel ombouw ruim drie jaar duurde. Leveringsproblemen van met name de kraan zorgden voor veel vertraging, en de gloednieuwe bergingstruck is dus al drie jaar oud, maar het resultaat mag er zijn.
De Fassi F2150, 160 Ton/meter autolaadkraan heeft een bereik van 31 meter. Achter die kraan is een door Falkom in Tiel gemaakte bergingsopbouw geplaatst met een lepel, een kraanarm en twee zware lieren. Deze hele opbouw is afzetbaar, waardoor er een trekker ontstaat waarmee opleggers afgesleept kunnen worden.
Alles bij elkaar een beest van een bergingstruck, maar wel een hele lange. Dat lijkt ons niet altijd heel handig bij bergingswerkzaamheden, maar met zijn slimme opbouw is het wel een multifunctioneel voertuig die geschikt is voor de zwaarste klussen.