Oplettende lezers hebben zagen het natuurlijk meteen, die nieuwe van Martin Snel, daar is wat mee.. Een Scania Streamline met 'neusgaten,' dat is toch wel apart.
De grote kenmerkende windgeleiders op de hoeken van de Scania cabine zijn met de introductie van de Streamline uitvoering verdwenen. Alleen de P-cabine heeft die windhappers of 'neusgaten' nog, de rest is vlakgestreken. Dat vindt niet iedereen mooi want sindsdien heeft een Scania een wat smaller frontje gekregen.
Martin Snel vond dat ook en om die reden liet hij zijn nieuwe R450 uitrusten mét die fraai gevormde hoekstukken. Hij vindt dat gewoon mooier staan en het is tenslotte zijn auto. Wie betaalt bepaalt, toch? Wij vinden het mooi staan maar opmerkelijk is het wel. Meestal worden dit soort conversies gedaan om juist een nieuwer modelletje na te bootsen. In dit geval kunnen we dan ook spreken van 'Oldskool' details op een overigens fantatstisch mooi geslaagde truck.
Hier een aantal foto's die Niels maakte van deze supertruck. De rest lees je in ">BIGtruck online magazine!