In de toekomst zijn de vrachtwagens van Koopman meer wit. De nieuwe huisstijl houdt echter ruimte voor die kenmerkende mosterdkleur. Hij komt terug in kleurvlakken op de witte lak. Ook de kenmerkende rode bumper en velgen blijft behouden. Modern, maar toch vertrouwd dus. Volgens Koopman markeert de nieuwe huisstijl een stap in de richting van duurzamere en modernere bedrijfsvoering.
"Onze nieuwe uitstraling weerspiegelt onze toewijding aan innovatie en vooruitgang. Het is een frisse, jonge en verzorgde look die direct vertrouwen uitstraalt. Wij markeren hiermee de nieuwe strategische richting die wij in slaan”, aldus directeuren Harm en Klaas Koopman. De nieuwe huisstijl moet voor meer uniformiteit zorgen. Zo krijgen ook de vrachtwagens van de distributie-afdeling de nieuwe oude kleuren. Deze zijn nu nog wit met groen. Alleen de vrachtwagens van dochterbedrijf TransMission en die van de Duitse tak Möhlmann Automobil Logistik blijven in eigen kleuren rijden.
De stap naar verduurzaming betekent ook dat Koopman met elektrische vrachtwagens gaat rijden. Zo zijn er twee MAN eTGX trekkers aan het wagenpark toegevoegd. Eén daarvan wordt ingezet voor het autotransport. Volgens Koopman dragen elektrische vrachtwagens niet alleen bij aan een beter milieu, maar bieden ze chauffeurs ook meer rijcomfort.